網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Always somewhere (總在某處 ) Scorpions 蠍子合唱團
2013/10/27 19:39:30瀏覽1557|回應0|推薦0

 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Always somewhere (總在某處)

蠍子合唱團

Scorpions

Arrive at seven, the place feels good
在七點抵達,住處還不錯
No time to call you today
今天是沒時間打電話給你了
Encores till eleven then Chinese foods
"安可"到十一點,然後吃了些中國菜
Back to the hotel again
再度回到旅館

I call your number, the line aint free
我撥了你的電話,線路不通
I like to tell you come to me
我想叫你過來我身邊
A night without you seems like a lost dream
沒有你的夜就像失落的夢
Love I cant tell you how I feel
吾愛,我無法說出我的感受

*Always somewhere
總是在某個地方
Miss you where Ive been
在我抵達的地方想著你
Ill be back to love you again(*)
我會回去再好好愛你

Another morning another place
另一個早晨,另一個地方
The only day off is far away
休假是遙遙無期
But every city has seen me in the end
但每個城市最後都見過我了
And brings me to you again(*)
將我送回你身邊

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇