網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Almost paradise (如在天堂) Mike Reno & Ann Wilson 麥可利諾 & 安威爾森
2013/10/26 20:00:24瀏覽1066|回應0|推薦0

Almost paradise (如在天堂) Mike Reno & Ann Wilson 麥可利諾 & 安威爾森    

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Almost paradise (如在天堂)

Mike Reno & Ann Wilson  麥可利諾 & 安威爾森

I thought that dreams belonged to other men
我一直以為夢想都是屬於別人的
'Cause each time I got close
因為每一次我走近時
They'd fall apart again
夢想又碎了

I feared my heart would beat in secrecy
我怕我的心只能暗中跳動
I faced the nights alone
獨自面對黑夜
Oh, how could I have known
噢!我怎會明白
That all my life I only needed you
這一生我只需要你

*Almost paradise
如在天堂
We're knocking on heaven's door
我們正敲打著天堂的大門
Almost paradise
如在天堂
How could we ask for more ?
我們還能要求什麼呢?
I swear that I can see forever in your eyes
我發誓,我在你眼中看見了永恆
Paradise
還有天堂

It seems like perfect love's so hard to find
完美的愛似乎難尋
I'd almost given up
我幾乎要放棄了
You must've read my mind
你一定要了解我的心
And all these dreams I saved for a rainy day
過去我為陰雨天而保留的夢想
They're finally coming true
如今終於實現了
I'll share them all with you
我要與你一起分享
Now we hold the future in our hands (*)
如今,我們已掌握著未來

And in your arms salvation's not so far away
在你手中,救贖已經不遠
We're getting closer, closer every day (*)
我們一天比一天更靠近

  願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

https://www.youtube.com/watch?v=rsZbt0BN4Ng

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇