網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Almost over you (幾乎忘了你) Sheena Easton 席娜伊斯頓
2013/10/26 19:55:47瀏覽1073|回應0|推薦0
 
 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Almost over you (幾乎忘了你)
Sheena Easton 
席娜伊斯頓

I saw an old friend of ours today
今天,碰到一位我們的老朋友
She asked about you
她問起了你
I didnt quite know what to say
我真的不知道該說什麼
Heard youve been making the rounds round here
聽說你在附近好一陣子了
While Ive been trying to make tears disappear
當時我一直想掩飾淚水

* Now Im almost over you
如今,我幾乎忘了你
Ive almost should be blues
我應該感到難過
So when you come back around
當你回來以後
After painting the town
到處尋歡作樂
Youll see Im almost over you
你會明白我幾乎忘了你

Youre such a sly one with your cold cold heart
你真是個內心冷酷的狡猾傢伙
Maybe leaving came easy
離開也許很容易
But it tore me apart
但那撕裂了我
Time heals all wounds they say
人們說:時間會使所有傷口癒合
And I sure know
我當然明白
Cause it seems like forever but Im letting you go(*)
因為那似乎是永遠,我卻讓你走遠

I can forgive you and soon Ill forget
我可以原諒你,而且很快就會忘記
All those shattered dreams
那些破碎的夢
Although you left me with nothing to show for the misery(*)
儘管你離開我,不帶一絲憐憫

When you come back around
當你回來以後
After painting the town
到處尋歡作樂
Youll see Im almost over you

你會明白我幾乎忘了你


願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

_

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇