網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
All my loving (我所有的愛) The Beatles 披頭四合唱團
2013/10/26 19:29:11瀏覽1224|回應0|推薦0
 
 
_

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

All my loving (我所有的愛)
The Beatles  
披頭四合唱團

*Close your eyes and Ill kiss you
閉上你的眼睛,我會吻你
Tomorrow Ill miss you
明天,我會想念你
Remember Ill always be true
記住,我永遠都是真心的
And then while Im away
當我身在遠方
Ill write home every day
我每天都會寫信回家
And Ill send all my loving to you
將我所有的愛都都獻給你

Ill pretend that Im kissing
我會假裝我正吻著
The lips I am missing
我所想念的雙唇
And hope that my dreams will come true
期望我的夢想會實現
And then while Im away
當我身在遠方
Ill write home every day
我每天都會寫信回家
And Ill send all my loving to you
將我所有的愛都都獻給你

All my loving, I will send to you
我全部的愛,我都會寄給你
All my loving, darling Ill be true(*)
我全部的愛,親愛的!我是真心的

All my loving, I will send to you
我全部的愛,我都會寄給你
All my loving, darling Ill be true
我全部的愛,親愛的!我是真心的
All my loving, All my loving
我全部的愛,我全部的愛
Woo, all my loving, I will send to you
我全部的愛,我都會寄給你

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 


( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇