網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
All my life ( 一生一世 ) Linda Ronstadt & Aaron Neville 琳達朗絲黛 & 艾倫納維爾
2013/10/26 19:24:01瀏覽582|回應0|推薦0
_
 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

All my life (一生一世)
Linda Ronstadt & Aaron Neville 
琳達朗絲黛 & 艾倫納維爾

Am I really here in your arms
我真地依偎在你的臂彎嗎
Its just like I dreamed it would be
就像我夢到的一樣
I feel like were frozen in time
我覺得我們遲早會死去
And youre the only one I can see
而舉目所見只有你

Hey, Ive looked all my life for you
找你,我找了一輩子
Now youre here
如今你在這兒
Hey, Ive spent all my life with you
我和你共渡此生
All my life
一生一世

And I never really knew how to love
我從未真正明瞭如何去愛
I just hoped somehow Id see
我只希望我知道方法
Oh, I asked for a little help from above
我祈求上天的幫忙
Send an angel down to me
派個天使給我

Hey, Ive looked all my life for you
找你,我找了一輩子
Now youre here
如今你在這兒
Hey, Ive spent all my life with you
我和你共渡此生
All my life, all my life
一生一世

I never thought that I could feel a love so tender
我未曾想過我可以感受愛是這麼微妙
Never thought I could let those feelings show
未曾想過我會表達那些情感
But now my heart is on my sleeve
但如今我心藏於袖
And this love will never leave
而這樣的愛永不消逝
I know, I know
我了然一切

Hey, Ive looked all my life for you
找你,我找了一輩子
And now youre here ( now youre here)
如今你在這兒
Hey, Ive spent all my life with you
我和你共渡此生
All my life (all my life)
一生一世

Hey, Ive looked all my life for you
找你,我找了一輩子
And now youre here ( now youre here)
如今你在這兒
Hey, Ive spent all my life with you
我和你共渡此生
All my life
一生一世

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇