網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
All kinds of everything ( 萬事萬物 ) Dana 唐娜
2013/10/26 19:18:16瀏覽1971|回應0|推薦0
 
 
 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

All kinds of everything (萬事萬物)
Dana 
唐娜

Snowdrops and daffodils
小雪花與水仙花
Butterflies and bees
蝴蝶和蜜蜂
Sailboats and fishermen
帆船和漁夫
Things of the sea
海中的事物
Wishing wells, wedding bells
許願池、婚禮的鐘聲
Early morning dew
清晨的露珠
All kind of everything
萬事萬物
Remind me of you
都讓我想起你

Seagulls and aero planes
海鷗和飛機
Things of the sky
天上的事物
Winds that go howling
呼號的風
Breezes that sigh
嘆息的微風
City sights, neon lights
城市的景觀、霓虹燈
Grey skies or blue
灰色或藍色的天空
All kind of everything
萬事萬物
Remind me of you
都讓我想起你

Summer time, winter time
夏天、冬天
Spring and autumn, too
春天和秋天
Monday, Tuesday, everyday
星期一、星期二、每一天
I think of you
我都想著你

*Dances, romances
*舞蹈、羅曼史
Things of the night
夜晚的事物
Sunshine and holidays
陽光和假日
Postcards to write
待寫的明信片
Budding trees, autumn leaves
抽新芽的樹、秋天的葉子
A snow flake or two
一、兩片雪花
All kind of everything
萬事萬物
Remind me of you
都讓我想起你

Summer time, winter time
夏天、冬天
Spring and autumn, too
春天和秋天
Seasons will never change the way that I love you (*)
季節永遠不會改變我愛你的方式(*)

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇