網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
All I wanna do is make love to you (我只想和你做愛) Heart 紅心合唱團
2013/10/25 22:30:23瀏覽1190|回應0|推薦0
__

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

All I wanna do is make love to you (我只想和你做愛)
Heart 
紅心合唱團

It was a rainy night
那是一個下著雨的夜晚
When he came into sight
當他站在路上
Standing by the road
出現在我視線時
No umbrella, no coat
...沒有雨傘也沒有外套

So I pulled up along side
所以我延著路邊停下
And I offered him a ride
問他要不要搭個便車
He accepted with a smile
他欣然接受
So we drove for a while
就這樣開了一陣子

I didnt ask him his name
我沒有問他的名字
This lonely boy in the rain
這個站在雨中的寂寞男孩
Fate, tell me its right
命運啊!告訴我這是對的
Is this love at first sight
這就是所謂的一見鍾情吧
Please dont make it wrong
千萬別錯過
Just stay for the night
停留的這一個夜晚

All I wanna do is make love to you
我只想和你做愛
Say you will
告訴我
You want me too
你也想要
All I wanna do is make love to you
我只想跟您做愛
Ive got loving arms to hold on too
我已展開愛的雙臂緊抱著

So we found this hotel, it was a place I knew well
後來我們找了一間我蠻熟悉的旅館
We made magic that night
一同共創當晚的神奇
Oh, he did everything right
喔,他真是行家
He brought the woman out of me so many times easily
輕易地引領我多次邁向成為女人的步驟
And in the morning when he woke
當早晨他醒了之後
All I left him was a note
我留給他的是一張紙條

I told him
我告訴他
I am the flower you are the seed
我們好似走入花園
We walked in the garden
一同栽植一株樹木一般
We planted a tree
而我是花兒,你是種子
Dont try to find me
你若沒勇氣的話
Please dont you dare
就別試著找尋著我
Just live in my memory youll always be there
讓這一切就活在我無時無刻都有著你的記憶裡

All I wanna do is make love to you
我只想和你做愛
One night of love was all we knew
我們都知道那是一個愛的夜晚
All I wanna do is make love to you
我只想跟您做愛
Ive got loving arms to hold on too
我已展開愛的雙臂緊抓著

Oh..., we made love
喔...我們做愛

Love like strangers
像陌生人一樣
All night long, we made love
整晚的作愛...

Then it happened one day
之後的某一天發生了
We came round the same way
又在同樣的地點相遇
You can imagine his surprise
當他看到的時候
When he saw his own eyes
你可以想見他的驚訝
I said, please please understand
我說...我已愛上別的男人
Im in love with another man
請您體諒與瞭解
And what he couldnt give me
但對我來說
Was the one little thing that you can
總是有些地方只有你能給我

All I wanna do is make love to you
我只想跟你作愛
One night of love was all we knew
在一個我們心知肚明滿是愛的夜晚
All I want to do is make love to you
我只想跟你作愛
Come on, say you will
說吧!說你也想
you want me too
你也想要我

All I wanna do is make love to you
我只想跟你作愛
One night of love was all we knew
我們都很清楚那是一個愛的夜晚
All I wanna do is make love to you
我只想跟你作愛
Say you will, baby
寶貝!說你也想
you want me to
你也想要我

All night long
作整晚
All night long
整晚作
All night long
作整晚
All night long
整晚作

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇