網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
All I have to do is dream (只有尋夢去) Glen Campbell & Robbie Gentry 葛倫坎伯 & 羅比珍崔
2013/10/25 22:24:39瀏覽697|回應0|推薦0
__
 
 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

All I have to do is dream (只有尋夢去)
Glen Campbell & Robbie Gentry 
葛倫坎伯 & 羅比珍崔

Dream, dream, dream, dream
夢───
When I want you in my arms
當我需要你在我懷裡
When I want you and all your charms
當我需要你和你的魅力
Whenever I want you
當我需要你的任何時候
All I have to do is dream
我只有尋夢去

Dream, dream, dream
夢───
When I feel blue in the night
當夜裡我感到憂鬱
And I need you to hold me tight
需要你緊抱著我
Whenever I want you
當我需要你的任何時候
All I have to do is dream
我只有尋夢去

*I can make you mine
我可以擁有你
Taste your lips of wine anytime, night or day
日夜品嚐你醇酒般的雙唇
Only trouble is, gee whiz
但麻煩的是----
Im dreaming my life away
我正在虛擲生命

I need you so that I could die
我需要你,快活不下去了
I love you so and that is why
只因我是如此愛你
Whenever I want you
當我需要你的任何時候
All I have to do is dream
我只有尋夢去

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇