網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Alasca (阿拉斯卡 ) Topas 黃玉合唱團
2013/10/25 21:25:56瀏覽1312|回應0|推薦0

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

Alasca (阿拉斯卡)
Topas
黃玉合唱團

Alasca, I see your face
阿拉斯加,我看見妳的容顏
Alasca, Ive found your trace
阿拉斯加,我發現了妳的影蹤
Alasca, sweet winter dream
阿拉斯加,甜美的冬日夢境

Darkness and silence are all around
四周充滿黑暗與寂靜
Only the cold wind is whispering a sound
只有寒風呢喃自語
Covered all over in snow and in ice
冰雪覆蓋著大地
Nature is sleeping no animal cries
自然界正在沈睡,聽不見動物的呼嚎

Millions of stars in the frosty night
酷寒的夜裡有千萬顆星星
Glittering softly with yesterdays light
溫柔的閃爍著往日的光芒
Showing the way to a virgin land
指引出通往處女地的路徑
(wish you were) untouched by mankinds destroying hand
(願妳)不會遭到人類的毀滅之手

Alasca, I see your face
阿拉斯加,我看見妳的容顏
Alasca, Ive found your trace
阿拉斯加,我發現了妳的影蹤
Alasca, lost in a dream
阿拉斯加,迷失在夢境中

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇