網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
A thousand miles (千里迢迢) Vanessa Carlton 凡妮莎卡爾登
2013/10/22 20:16:22瀏覽223|回應0|推薦0

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

A thousand miles (千里迢迢)

Vanessa Carlton 凡妮莎卡爾登


Making my way down town
循著小路往市中心走去
Walking fast
腳步開始輕盈
Faces pass
街上人來人往
And Im home bound
我往家走去

Staring blankly ahead
全心全意的往前
Just making my way
只為了找到一條路
Making a way through the crowd
一條穿過人群的路

*And I need you
我需要你
And I miss you
我想念你

And now I wonder if I could fall into the sky
我現在想如果我能飛在天空
Do you think time would pass me by
你是否想和我共度這段時光
Cause you know Id walk a thousand miles
你可知道我想走過這千里迢迢
If I could just see you... tonight
只為了見你......在今晚

Its always times like these
一切就如往常
When I think of you
當我在想你
And I wonder if you ever think of me
我也希望你在想我
Cause everythings so wrong
這一切都是個錯誤
And I dont belong living in your precious memory (*)
然而我並不存在你的美麗記憶裡
And I, I dont wanna let you know
然而我不想讓你知道
I, I drown in your memory
我沉醉在你的回憶
I,I dont wanna let this go
我不想讓一切流逝
I, Ive fallen...
我無法自拔...

And I still need you
我仍然需要你
And I still miss you
我仍然想念你
And now I wonder if I could fall into the sky
我現在想如果我能飛在天空
Do you think time, would pass us by
你是否想讓這段時光與我倆共度
Cause you know Id walk a thousand miles
你可知道我想走過這千里迢迢
If I could just see you...
只為了見你......

If I could fall into the sky
如果我能飛在天空
Do you think time would pass me by
你是否想和我共度這段時光
Cause you know Id walk a thousand miles
你可知道我想走過這千里迢迢
If I could just see you...
如果我能看見你......
If I could just hold you... tonight

如果我能擁抱你......在今晚

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇