網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
A song for mama (給媽媽的歌) Boyz to Men 大人小孩雙拍檔合唱團
2013/10/22 20:12:21瀏覽373|回應0|推薦0
 
 
_
 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

A song for mama (給媽媽的歌)

Boyz to Men 大人小孩雙拍檔合唱團

You taught me everything
您教導我每件事
And everything youve given me
還給了我一切
Ill always keep it inside
我都謹記在心中
Youre the driving force in my life, yeah
您是我生命裡的奮發的力量
There isnt anything
但我我並不是
Or anyone that I can be
一個十全十美的人

And it just wouldnt feel right
沒有您在身旁
If I didnt have you by my side
一切就會不對勁
You were there for me to love and care for me
您就是這樣愛護我,照顧我

When skies were grey
當天空灰暗時
Whenever I was down
每當我失落時
You were always there to comfort me
您一直都會安慰我
And no one else can be
沒有人能做到
What you have been to me
您對我所付出的一切
Youll always be
您一直是
You will always be the girl
您永遠是那位女孩
In my life for all times
伴著我生命中所有時光

Mama
媽媽
Mama, you know I love you
媽媽,您明白我愛您
Mama
媽媽
Mama, youre the queen of my heart
媽媽,您是我心中的女王
Your love is like tears from the stars
您的愛就像星星的淚珠
Mama, I just want you to know
媽媽,我只要您明白
Loving you is like food to my soul
愛著您就是充實我的心靈

Youre always there for me
您總會在我身旁
Have always been around for me even when I was bad
即使變壞,您仍在我身旁
You showed me right from my wrong
犯錯時,您來指正我
And you took up for me
還支持我
When everyone was downing me
當所有人看不起我
You always did understand
您始終了解我
You gave me strength to go on
給我繼續努力的勇氣
There was so many times
有好多次
Looking back when I was so afraid
當我害怕的往後看
And then you come to me
您會在身邊
And say to me
陪我說說話
I can face anything
我就能去面對任何事

And no one else can do
沒有人能做到
What you have done for me
您對我所做的一切
Youll always be
您一直是
You will always be
您一直都是
The girl in my life
我生命中最重要的女孩

Never gonna go a day without you
未曾想過哪一天沒有了您
Fills me up just thinking about you
充滿希望只因想念著您
Ill never go a day
根本不想會有那麼一天
Without my mama
失去了我的媽媽

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你

阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇