網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
SLEEP....轉貼 穿著prada的惡魔 sleep...
2009/12/13 15:31:22瀏覽1974|回應0|推薦3

Fill these spaces up with days
讓這些歲月去填滿空白吧

in my room you can go you can stay
在我的房間,你可以離開,也可以留下

I can‘t sleep, I can’t speak to you, I can‘t sleep
我無法安睡,無法與你交談,我,無法入眠

Now these years locked on my drawer
現在這些歲月鎖住了我的抽屜

I'll open to see just to be sure
我將會打開它只為了確定眼中所見

And so i'm reaching out for the one
因此我伸出了雙手去找尋它的蹤影

And so i've learned the meaning of the sun
並且我已漸漸了解了到太陽的意義

And all this like a message comes to shift my point of view
而這些就像是改變我的觀點的訊息

And watching through my own light
並憑藉著我的光芒去觀看

As it tints the shade of you
如同上色在你的陰影

Hold my wine hold it in
舉起我的酒杯,緊握住

Nobody's lost but nobody wins
沒有人失敗,也沒有人成功

And I cant sleep, I cant speak to you, I cant sleep
我無法安睡,無法與你溝通,我,無法入睡

And so i'm reaching out for the one
因此我伸出了雙手去追尋它的蹤影

And so i've learned the meaning of the sun
並且我已漸漸了解了到太陽的意義

And all this like a message comes to shift my point of view
而這些就像是改變我的觀感的訊息

And watching through my own light
並憑藉著我的光芒去觀看

As it tints the shade of you
如同上色在你的背影

Hold my wine hold it in
舉起我的酒杯,緊握住吧…

I cant sleep, I cant speak to you 我無法入眠,無法與你交談
I cant sleep, I cant speak to you 我無法入睡,無法與你溝通
I cant sleep, I cant speak to you 我無法安睡,無法與你談心
I cant sleep, I cant speak to you 我無法穩睡,無法與你接觸

I cant sleep, i cant speak to you 我無法安睡,無法與你交談



( 休閒生活雜記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=raderlai&aid=3584291