網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
腓立比書 PHILIPPIANS (1:20-23)
2009/02/26 08:22:53瀏覽471|回應0|推薦8

  20/ 照著我所切慕、所盼望的,沒有一事叫我差愧。只要凡事放膽,無論是生是死,總叫基督在我身上照常顯大。21/ 因我活著就是基督,我死了就有益處。22/ 但我在肉身活著,若成就我工夫的果子,我就不知道該挑選甚麼。23/ 我正在兩難之間,情願離世與基督同在,因為這是好得無比的。

  20/ I eagerly expect and hope that I will in no way be ashamed, but will have sufficient courage so that now as always Christ will be exalted in my body, whether by life or by death, 21/ For to me, to live is Christ and to die is gain. 22/ If I am to go on living in the body , this will mean fruitful labor for me. Yet what shall I choose? I do not know! 23/ I am torn between the two: I desire to depart and be with Christ, which is better by far.


( )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=paxonjiang&aid=2687527