網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
【2009 情人節】你,唯一無二 Only you (and you alone)
2009/02/12 08:25:40瀏覽1012|回應0|推薦12

Only you (and you alone) (The Platters)

(手動)



    世上芸芸衆生,就是你一個人進入了我的生命,
    在人生的旅途上,兩個人一起長大、一起茁壯,
    一起成熟,也一起老去。

    當我精神頽喪的時候,是你鼓勵了我;
    當我身體欠安的時候,是你照顧了我;
    當我意氣飛揚的時候,是你陪伴著我;
    當我挫折委屈的時候,也是你陪伴著我;

    這首1955年的老歌“Only you (and you alone)”
    由 Buck Ram and Ande Rand 作曲,
    由 The Platters 唱的版本在1955年發行後,
    高据 R&B 的排行榜首位達七個禮拜之久,
    在流行歌曲排行榜上也曾上升到第五位。
    許多別的歌手都唱過這個曲子,
    許多電影也把這個曲子放在電影裏。

    Only you (and you alone)

    Only you can make this world seem right
    Only you can make the darkness bright
    Only you and you alone
    can thrill me like you do
    and fill my heart with love for only you

    Only you can make this change in me
    for it's true, you are my destiny
    When you hold my hand
    understand the magic that you do

    You're my dream come true
    my one and only you

    Only you can make this change in me
    for it's true, you are my destiny
    When you hold my hand
    I understand the magic that you do

    You're my dream come true
    my one and only you

    One and only you

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=mushiner&aid=2640393