網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
天恩客的詩歌創作兩首與網友分享
2009/04/20 07:21:16瀏覽1722|回應5|推薦22

天恩客的詩歌創作兩首與網友分享


上帝的恩典,透過聖靈的觸摸,給我兩首聖詩歌:歸聖於主接我榮耀裡

我將這兩首聖詩歌唱出,收錄在You Tube裡面。歡迎網友指教!

敬頌 
福杯滿溢!

歸聖於主
這首聖詩歌
表達對上帝恩典的愛慕,按照真實

接我榮耀裡

這首聖詩歌表達願意活出上帝的恩典來,清楚呼召我,開啟我,托負我,在中國一份周詳的藍圖,是我此生為祂活著的意義。


歸聖於主

我的平安全都歸主耶穌

我的平安全都歸主耶穌

他為愛我釘死在十架上

我的平安全都歸主耶穌


我的喜樂全都歸主耶穌

我的喜樂全都歸主耶穌

他為愛我復活又升上天

我的喜樂全都歸主耶穌


我的生命全都歸主耶穌

我的生命全都歸主耶穌

他為愛我不斷向父代求

我的生命全都歸主耶穌



接我榮耀裡

施洗約翰的頭是盛盤裡,
保羅帶鐵鏈見羅馬皇帝,
司提反的命為石頭奪去,
是否我願意?

是否捨不得家人的分離,
是否忍不住單身的孤寂,
是否放不下團契的歡聚,
是否父子靈為所依?

然而主的呼喚如此焦急,
奈何主的羊群漂泊流漓,
大使命大命要求清晰,
允我追隨您!

效法亞伯拉罕因信稱義,
追隨眾聖徒福音傳地極,
跟從雲彩見證人獻活祭,
立我追隨您!
接我榮耀裡!

( 時事評論社會萬象 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=jesusismysavior&aid=2863975

 回應文章

問流雲
等級:7
留言加入好友
也願May God bless you!
2012/07/04 21:13

這頌歌聽了讓人感動

無私的愛  無私的情

也願~May God bless you!


客旅貞吟
等級:8
留言加入好友
感動
2009/04/21 03:46
聽到你歌聲裡的敬拜﹐感謝和喜樂﹐尤其第二首﹐聽到那為主成就大使命的急迫與順服。深得激勵和感動。
天恩客(jesusismysavior) 於 2009-04-22 10:36 回覆:

Dear Jane,

It is nice to receive your comment on my sing and praising of our Lord Savior Jesus as touched by His spirit.

Sorry for my late reply as I am visiting Asia for 2-3 weeks, and I may not be able to access computer frequently!

I wanted to express my sincere thanksgiving that I meet many beloved sisters of His such as you, who truly appreciate salvation from Jesus Christ, and would devote themselves as part of His Great Commission!

May God bless you!

Heavenlt Guest

------- ------- -------


等候者
等級:7
留言加入好友
來不及說~~
2009/04/20 22:03

DEAR天恩客爸爸

您唱的非常令人感動,也感謝主感動您令您能有這樣的詩歌。感謝主,您女兒的伴奏也很令人舒服與喜樂。

天恩客(jesusismysavior) 於 2009-06-24 12:45 回覆:

Dear Classic Lady,

I am so graful that you spentet your effort to recreate melody for my second song "To Possibly Receive Me in Thy Glory".

Myself and Christine are average people. What made us different is Jesus, who allowed us to be re-born in Him!

When my age starts to grow elderly, it is you, the younger generation, to carry on His ministry. And for that, I am happy to learn that you are transformed by Him, and you have a beautiful atitude, a heart of humanity!

May God bless you!

Heavenly Guest

------- ------- -------


A.L.
等級:8
留言加入好友
拍手
2009/04/20 20:52

天恩客(jesusismysavior) 於 2009-04-22 10:51 回覆:

Dear AlzLee,

Thank you for your wonderful way to greet me! I am grateful to your kindness and friendship extended!

May God bless you!

Heavenly Guest

------- ------- -------


等候者
等級:7
留言加入好友
請聽聽看~~
2009/04/20 17:10
這兩首都是很有恩膏的詩歌
請您聽聽看這是不是您的接我榮耀裡一曲之旋律~
天恩客(jesusismysavior) 於 2009-04-22 10:55 回覆:

Dear Classic Lady,

Sorry for my late reply, as I am taking a trip to Asia, and I did not have  chance to listen to the melody as yet!

However, I am very grateful to receive your comment , especially your kindness to help me to recreate the melody!

May God repay you for your work done in your least brother!

Heavenly Guest

------- ------- -------

天恩客(jesusismysavior) 於 2009-04-22 15:57 回覆:

Dear Classic Lady,

I really feel great to hear your piano playing of this song.

My dearest sister, don't you find great too that we all share a song of His! This is the divine wotk made by Holy Spirit in the love of Jesus Christ!

May God bless you and your ministry!

Heavenly Guest

------- ------- -------