網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Dirty Dancing - I've had the time of my life
2007/10/31 18:14:52瀏覽397|回應0|推薦3

轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網 :

Now I've had the time f my life
No I never felt like this before
Yes I swear it's the truth
and I owe it all to you
'Cause I've had the time of my life
and I owe it all to you
此刻,我擁有生命中的時光
從來不曾有過這種感覺
我發誓,這是千真萬確的
我虧欠你這一切
因為,我擁有了生命中的時光
我卻虧欠你這一切


I've been waiting for so long
Now I've finally found someone
To stand by me
We saw the writing on the wall
As we felt this magica
Fantasy
我已等待許久
如今終於找到有個人陪在我身邊
我們都看到了牆上的諭示
當我倆感受到這神奇的夢幻


Now with passion in our eyes
There's no way we could disguise it
Secretly
So we take each other's hand
'Cause we seem to understand
The urgency just remember
You're the one thing
I can't get enough of
So I'll tell you something
This could be love because

此刻,我倆眼裡洋溢著熱情
我倆無法秘密的將它掩藏起來
於是,牽著彼此的手
因為,我們似乎都很清楚情況危急
請記住.........

你,我永遠不滿足於你
所以我要告訴你
這就是愛,因為........

CHORUS:
I've hand the time of my life
No I never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you
With my body and soul
I want you more than you'll ever know
So we'll just let it go
Don't be afraid to lose control
Yes I know what's on your mind
When you say 'Stay with me tonight.' just remember
You're the one thing
I can't get enough of
So I'll tell you something
This could be love because
CHORUS
I've had The Time Of My Life(cont.)
'Cause I had the time of my life
And I've searched through every open door
Till I've found the truth
and I owe it all to you
CHORUS

我擁有生命中的時光
從來不曾有過這種感覺
我發誓,這是千真萬確的
我虧欠你這一切

我的肉體與靈魂
需要的比你所知道的更多
所以,我倆應該懂得放手
別害怕失去控制
我很清楚你的想法
當你說:今晚留下來陪我!
請記住........

你,我永遠不滿足於你
所以我要告訴你
這就是愛,因為........

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇