網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Dream a little dream (小小的夢)
2007/02/16 16:15:59瀏覽358|回應1|推薦3

Everyone should dream a dream, no matter how little it would be...

(點選連結可以聽到歌喔! http://anne-sky.myweb.hinet.net/Dream%20a%20little%20dream/22.htm )

Dream a little dream (小小的夢)

Stars shining bright above you
繁星在天上閃耀
Night breezes seem to whisper "I love you"
夜晚的微風好像在輕訴著"我愛你"
Birds singing in the sycamore tree
鳥兒在無花果樹上歌唱
Dream a little dream of me
做個關於我的小小的夢

Say "Night-ie night" and kiss me
道晚安,親吻我
Just hold me tight and tell me you'll miss me
緊緊的擁抱我,說你會想我
While I'm alone and blue as can be
當我孤單憂鬱的時候
Dream a little dream of me
做個關於我的小小的夢

Stars fading but I linger on, dear
群星漸黯,但我徘徊不去,親愛的
Still craving your kiss
依然渴望著你的吻
I'm longing to linger till dawn, dear
但願能逗留到黎明,親愛的
Just saying this
我只想說這些

Sweet dreams till sunbeams find you
做個美夢,直到陽光找到你
Sweet dreams that leave all worries behind you
做個美夢,拋開所有的煩憂
But in your dreams whatever they be
在你的夢裡,無論那是什麼
Dream a little dream of me
做個關於我的小小的夢

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fianchu&aid=752394

 回應文章

Toumaz
等級:7
留言加入好友
...
2007/02/16 21:31

好像美國50年代的酒館...

駐唱的小姐...