網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Jerriana
2009/05/16 08:56:29瀏覽1882|回應3|推薦27

  It was a beautiful afternoon. The hot sun shinning in the baby blue sky, and the peaceful ocean water reflected the same blue color on its surface. Beach under the sun is where couples like to spend time with each other. One couple were taking their wedding photo, and quite a few couples, either married or unmarried, walked side by side with each other.
 
Jerriana ran back to the wooden path with a water gun full of water. "Dont drop it." Kyle admonished. He was dragged by Jerriana to the ocean the last time she went fill water into the gun.
 
"Fire." Jerriana uttered, aiming at the remnant of the spiderweb that blocked the mouth of the cave. She and Kyle had destroyed most of it. "Gimme the gun." Kyle demanded. Although he is a good shooter, the fragmented strings of the web hanging from the top of edge were still difficult for him to aim.

 Jerriana said playfully, "The spider will get angry after it gets back."
 
Kyle laughed. He used to listen to her joke.

    • 你是我心內的一首歌
      心間開啟花一朵
      你是我生命的一首歌
      想念匯成一條河
      在我心內的一首歌
      不要只是個過客
      在我生命留下一首歌
      不論結局會如何
      好想問你 對我到底有沒有動心
      沉默太久 只會讓我不小心犯錯
      不小心犯錯
      在我心內的一首歌
      不要只是個過客
      在我生命留下一首歌
      不論結局會如何
      你是我心內的一首歌
      心間開啟花一朵
      你是我生命的一首歌
      想念匯成一條河
      想念匯成一條河




( 不分類不分類 )
推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇


 回應文章

烏拉瑰本尊在此
等級:8
留言加入好友
原來還是新歌
2010/07/16 06:10
原來還是新歌﹐那更得賣力學唱了。 八九不離十了。上那兒找卡拉ok配樂啊﹖ 感覺有些跟上時代了。

烏拉瑰本尊在此
等級:8
留言加入好友
好聽﹐ 又來了!
2010/07/15 13:29
這首歌旋律簡單輕快﹐是吸引我的地方。 但若沒有咕咕一下﹐ 還不知兩位歌者為何﹖
SHE 倒是聽過﹐ 王力宏可是拍色戒的那位﹖和外界脫節了。 好聽﹐ 又來了。
linju的“新瓶裝舊酒”(erlingwuliu77) 於 2010-07-16 05:41 回覆:
 沒錯,王力宏正是拍了色戒的那位。你一點也沒和外界脫節呀!根據報道,王力宏就是拍了那電影產生了創作這首“你是我心内的一首歌”的靈感。

怎麽樣,可以唱給大夥聼了嗎?

烏拉瑰本尊在此
等級:8
留言加入好友
歌名為何
2010/07/14 06:02
好好聽的歌。鄰居常介紹好聽的歌﹐我才真是孤陋寡聞。歌名為何﹖ 我要把它學會。 
linju的“新瓶裝舊酒”(erlingwuliu77) 於 2010-07-14 09:42 回覆:
真高興你喜歡,你唱來一定好聽。

你是我心內的一首歌
詞:丁曉雯 曲:王力宏
女聲:Selina 男聲:王力宏