網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
《電影音樂》閃舞 -What a feeling / 艾琳卡拉
2007/04/27 09:19:23瀏覽1367|回應0|推薦1

Flashdance閃舞...What a feeling / Irene Cara 艾琳卡拉

First when there's nothing 
But a slow glowing dream 
That your fear seems to hide deep inside your mind 

All alone I have cried 
Silent tears full of pride 
In a world made of steel, made of stone. 

Well, I hear the music 
Close my eyes, feel the rhythm 
Wrap around, take a hold of my heart 

*What a feeling 
Being's believing
I can have it all, now I'm dancing for my life 
Take your passion and make it happen
Pictures come alive 
You can dance right through your life

Now I hear the music 
close my eyes, I am rhythm 
In a flash it takes hold of my heart (*) 

What a feeling (I am music now) 
Been believing (I am rhythm now) 
Pictures come alive 
You can dance right through your life
What a feeling (I can really have it all) 
What a feeling (Pictures come alive when I call)
I can have it all (I can really have it all)........ 

閃舞----多棒的感覺   艾琳卡拉

起初,一片空白
然後,一個夢想緩緩亮起
你的恐懼似乎已隱藏在內心深處

我曾獨自哭泣
無聲的淚水充滿了尊嚴
在這鋼鐵、水泥築成的世界

嗯,我聽見了音樂
閉上雙眼,感受那節奏
緊緊纏繞,抓住了我的心

多棒的感覺
始終相信
我擁有了全部,此刻我是為生命而舞
拾起你的熱情,讓它成真
那情景歷歷在目
你可以舞遍這一生

此刻,我聽見了音樂
閉上雙眼,我就是節奏
在一道閃光中,它抓住了我的心

多棒的感覺(此刻,我就是音樂)
始終相信(此刻,我就是節奏)
那情景歷歷在目
你可以舞遍這一生
多棒的感覺(我真的可以擁有)
多棒的感覺(當我呼喚,那景象栩栩如生)
我可以擁有全部(我真的擁有全部)........

歌詞摘自 http://www3u.homeip.net/lyrics/show.php?fname=f15

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=dream11124&aid=922676