網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
我要等她嗎
2014/04/07 17:26:50瀏覽35|回應0|推薦0
我同一個女仔拍左1年拖.我同佢系一齊住.吾計反工時間系日日都一齋

我地一開始個5個月無嘈過交.因為熱戀期

但系6個月個時因為佢同我一個男性朋友上床

我知道後就同佢講分手..但系因為佢跪住我挽回我.

跟住我就心軟.跟住個時開始我吾比佢搵男性朋友.

對佢有好多吾信任.加上佢份人做事會好易令人誤會

因為咁我就一直一直咁逼緊佢.無左以前既浪漫.

嘈交開始多咗

但佢真系好愛我對我亦都好好.加上我都好愛佢.

但為上個星期我睇佢電話望到佢同一個男仔講野

跟住我一開始只系問佢有無同男仔講野.

但佢話無.我就同佢嘈起黎

之後我同佢講分手.佢第二次跪我.我又心軟多一次

跟住過左一晚

我收到佢既ws

講話要冷靜.因為做左好多

跟住冷靜既時候我日日都訓吾着.起身好自然去ws佢.食野好似少個人.訓教少個人

做咩野都好似有心無力.只系好想佢系到.我望住個天花版.一直等佢回應我既ws.但系我就好似炸佢ws咁.跟住佢就應我應到好絕.跟住佢另一日就搵左條新仔.重要日日同條仔洛club.跟住去條仔到訓.佢媽咪ws我同我講.呢家我地都做吾到d咩.啊仔你如果吾等佢就算拉...佢呢家就系未玩夠...如果你可以等既話都吾知要等幾長時間

我同佢丫媽ws左幾日.佢丫媽都日日喊住口同我ws.講咩野對吾住我.我有諗過同呢個女仔過世.

我今日問佢.我送比你既耳環同屋企鑰幾時比我.佢話吾比.如果我反黎既話去邊到住...

我為左佢.我喊左3日...我都認為自己系好犯賤.系我真系好想佢回來...只要佢系我身邊我就可以咩都吾要...有無師兄可以話我知點做...
( 創作散文 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=cystally&aid=12327400