網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
~我不要當愛哭鬼(I won't cry)~
2007/05/29 20:17:05瀏覽708|回應0|推薦12

引用文章音樂短篇:【我是愛哭鬼】

我不哭

如果愛情遠離了

哭紅了雙眼

當你回頭看我最後一眼

表情不夠美了.....

I won't cry

If love far away from me

To wail and whine with red eyes

When you look at me ,the last sight

The facial expression will be not beautiful...

我不哭

如果你還想念我

我還會想要

最後給你一個溫柔擁抱

就是不能愛了.....

I won't cry

If you still miss me sometimes

I wish that I can give you the last embrace

But just can't love anymore....

我不哭

愛情如此地脆弱

永遠抓不住

只記得天崩地裂的當下

無聲息消逝了....

I won't cry

Love is so fragile

Can't catch it forever

Only remenbered the time heaven falling and the earth cracking

我不哭

但我願永遠記得

曾經擁有的

狂愛到奮不顧身的勇敢

紀念著這一日.....

I won't cry

But I wish that I can remenber all the time

Those I had ever owned

The wild love which made me forget myself

Memorized the day....

Written By  Cathy May 29th 2007



江美琪 愛哭鬼
( )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=catlikecathy&aid=991446