網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Europe----Rainbow Warrior
2010/09/11 23:32:39瀏覽595|回應0|推薦0

這是"Le Baron Boys" Demo 中的一首歌,
Joey Tempest幾乎是用盡全力在嘶吼著。

展現著無比的狂放與熱力,
這個時期的Europe,so powerful !!

Lock the door, thin the light
Heres the tale for you tonight
Let me take you away

將門鎖上,將燈光調弱,
這是今晚要為你說的故事,
讓我帶你走。

Well, take my hand and follow me
Mother Mary’s child to be
Well, I got something to say
牽著我的手,跟隨著我,
成為聖母瑪莉之子,
我有話要說。

Rainbow warrior
Shine on
Rainbow warrior
Sign your will across the sky
Follow me til the day you die
彩虹戰士,光芒閃耀,
彩虹戰士,將你的決心顯現在天際,
你願意終其一生跟隨我。

One for all and all for one
Walking through the gates of dawn
Weve been waiting so long

我為人人,人人為我,
走過黎明之門,
我們已等候太久。

Children sent from near and far
Come and see their newborn star
See it shining so strong
孩子們從各處被送來,
來看那新生的星星,
看著它的光輝如此閃耀。


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4402017