網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Europe----Little Sinner
2010/09/12 00:15:43瀏覽687|回應0|推薦2

這是Europe在"Le Baron Boys" Demo 中的一首歌,
描述著一個有著無限魅力的女孩,
年少輕狂的心,因她而神魂顛倒。

輕快的旋律營造著狂放不羈
的氛圍,
激情的歌聲傳達著呼之欲出的濃烈情懷。


Driving home I saw her on the street
Her dress so tight, yeah she looked so neat
All the boys as they were passing by
They tried to catch that little girls eye
I said to myself, dont it seem like a crime
to think that little girl used to be mine
駕車回家的路上,我在街頭看見了她,
她穿著緊緊的衣裳,看起來如此優雅,
所有的男孩們經過時,都試著去吸引她的眼光,
我對自己說,想像女孩屬於我,這似乎是罪惡。

They call her little sinner (little sinner)
Cause they can see, shes got the devil in her
Little sinner (call her little sinner)
Theres nothin that I wouldnt do
To have a little sinner like you
他們叫她小罪人,
因為他們能看見,她有著魔鬼的靈魂,
為了得到像妳這樣的小罪人,沒有任何事我做不到。

Its comin back to me, the times we had
How could something so good, ever get so bad
Yeah, me and Jimmy we got drunk that night,
God knows baby, I didnt do you right.
They say you havent loved until youve lost
Ill get you back no matter what the cost
回到我身上,我們曾有的時光,
有些事如此美好,也曾經搞砸了,
那個夜晚,我與Jimmy喝得爛醉,
天知道,我沒有做好,
人們說要等到失去了,才是真的愛過,
我要讓妳回頭,無論要付出多大的代價。

They call her little sinner (little sinner)
Cause they can see, shes got the devil in her
Little sinner (call her little sinner)
Theres nothin that I wouldnt do
To have a little sinner like you
他們叫她小罪人,
因為他們能看見,她有著魔鬼的靈魂,
為了得到像妳這樣的小罪人,沒有任何事我做不到。

Wild, wild days and wild, wild nights
I stood up for you baby, and you were worth the fight
Didnt care about tomorrow...
Cheap red wine, we couldnt get much higher
So reckless and young, full of lust and desire
How could I waste it, I want you so bad I can taste it

狂野的白天,狂野的夜晚,
我為妳堅持著,而妳值得我為妳戰鬥,
不需擔憂明天,
便宜的紅酒,我們無法拿到更貴的,
如此的年輕與魯莽,滿滿是強烈的欲望,
我怎麼能虛擲時光,我為妳而癡狂。

Hey, dont it seem like a crime
To think she used to be mine
想像女孩屬於我,這不像是罪惡嗎?

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=avivian&aid=4402032