網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
人生段落
2012/06/27 21:27:55瀏覽1120|回應2|推薦34

  噚日,我終於都遞出辭呈,一切,都已經確哂咗!

  其實,從來都未有似今次,我咁不捨得嗰一班細佬,雖然,嗰些細佬仔,有啲吵,有啲不足,有啲唔認真,甚至乎,有小小曳曳,但係,都無妨,佢哋係我心目中,都係可愛多啲喎!

  生命係咁,每一次認真嘅付出,都會收回少少。點都好,一段關係嘅暫別,有時係另外一種延續,離開,或者係一時嘅捨不得,但係,如果應走而未走,恐怕結果都未必好,況且,細佬仔嘅記憶同感情,係好易變嘅!一年之後,又唔知仲記唔記得我,或者到時,佢哋都已經唔記得我啦!

  總之,無論點都好,我多謝佢哋,亦都祝福佢哋,希望佢哋未來,都可以順順利利,平平安安!雖然,同佢哋只有短短一年嘅緣份,不過,已經為呢一年留低最好嘅記憶!除咗佢哋,老實講,嗰個地方,真嘅未有任何人、事、物可以俾我留戀喎!離開,可能係最好的收尾!

( 心情隨筆工作職場 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=anitaych&aid=6579407

 回應文章


等級:
留言加入好友
離開....
2012/06/28 22:11

老師習慣了流浪的生活

每天也是壓力很大

或許這樣真的是最好的結局也說不定...

無奈緣分就是這麼淺

但沒關係 或許哪天可以在見上個一面也說不定吧~

希望老師會有更好的明天

:) by 馮 

三狂(anitaych) 於 2012-06-29 00:10 回覆:

你要加油!

雖然沒有陪著你們,但是,我們都在世間上某個地方,為自己的理想奮鬥著,也是一種關係的存在,希望彼此都可以達成目標,加油!

但願人長久,千里共嬋娟!微笑


靈婆心語 人生待續
等級:8
留言加入好友
轉折
2012/06/28 11:28

人生段落

生命轉折

行到水窮處

坐看雲起時

三狂(anitaych) 於 2012-06-28 22:35 回覆:
啱嘅!一種心境喎!得意