網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
NaNa's 自備飯盒的習慣 ^^
2010/01/14 14:44:55瀏覽256|回應1|推薦17

好多朋友都以為我成日出街食飯。

事實上,我有個習慣, 除非 team lunch 或者約o左人,

否則我每日返工都係自備飯盒,

一來可以節省金錢, 二來食物比外面潔淨, 最主要是厭倦了每天都在餐廳吃. >.< 
 
係JJW. 每天帶飯的同事都有很多!!!!

所以每日lunch,同事們都會排隊叮飯,大家亦很自律地將飯盒"排隊". 
 
如去到茶水部時, 知道未到自己的, 便將飯盒放在微波爐旁邊,

我地既食飯時間係下晝十二點半,通常我都係快人一步,

响大概十二點4左右就會走到pantry,

响雪櫃入面攞個飯盒出黎排隊叮飯,

所以我十二點半就已經叮好攞飯食了......

今日尼個愛心飯盒,
 
雖然同平日帶既飯盒差不多,
 
但o的同事仍然睇到眼定定......

 
你o地睇幾豐富,放到滿滿咁,簡直無得頂啊!
 
媽媽烹飪功夫了得, 煲o既湯好好飲 (不過少o的油會更健康),
 
媽媽ge愛心飯盒幫我避開左好多不必要ge飯局
 
真係...謝謝媽媽!
  
( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=3686465

 回應文章

大虎
等級:1
留言加入好友
妳是香港人or澳門人?
2010/01/15 12:58
妳是香港人or澳門人? 
妳的<用字>
有些看不懂
妳媽媽對妳真好
我好羨慕
能吃到媽媽準備的便當
是妳的福氣香港>人or<澳門>人?