網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
^^ Sweet Chirtmas ^^
2009/12/29 13:11:10瀏覽277|回應0|推薦28
"恨你"好耐好耐之前就講過....
 
總想搵日帶我去吃傳說中的黯然消魂煲仔飯
見最近天氣明顯轉涼,腦海就想起了香噴噴的煲仔飯.
 
12/25 聖誕夜.....終於去到啦....!!!
恨o左好耐去的廟 街 嘅 四季
恨o左好耐想食的煲仔飯
...終於食到啦....!!!
 
原來廟街的街頭街尾盡是煲仔飯。
 
果然聞名不如見面的四季煲仔飯,
 
一睇咁多人排隊就知係哩間
 
人流湧湧的.....原因在於其價錢「平通街」
經濟實惠

 

 
 
我見到 四季門外排著滿滿的人龍,心裡不自覺也跟著興奮雀躍起來
 
  
 
就在四季的斜對面沒有名字的牛雜座,一樣排成了一條人龍
在排隊的當下,陣陣飄香傳來,讓我忍不住直吞口水~

 
"恨你"話聞起來比吃起來香,
 
因味道差一味~~~
由於四季店內不設啤酒汽水,
"恨你"話要買野飲就要係對面的士多度買
 
汽水 $5支大既, ok啦.

 
o係出面等左3個字左右

 
四季環境相當簡單,就像一個室內「大排檔」,落單後等一會,店員即時找數,沒什麼服務可言。
 


蠔餅黎先... 熱騰騰 ..
 
鴨蛋豪餅(小) HKD 21
 
呢碟鴨蛋豪餅幾乎每桌必點的炸物
 
用鴨蛋和鮮蚵油炸的蠔餅,吃起來香香酥酥,雖然油了點,但也不錯


 
主角登場~
不過"恨你"話且慢動筷

先翻開蓋子,加入一旁的醬油後,再蓋上蓋子悶個5分鐘,就會有我仲意食的絕世飯焦哦~

臘腸排骨飯  $ 22一煲咋__熱氣騰騰~!!!
Caption
 
臘腸滋味濃郁香氣十足,排骨也很嫰,好食到不得了

有我仲意食的焦香飯焦呀......>.<
 
原來再蓋上蓋子悶個5分鐘, 為的就是這焦香的絕世飯焦

wow............
是次消費: 每人約HKD30 (晚餐) ^^
真抵食!
超..............值.....值值值.................!!!

大家不好以為我地食完呢餐今日就完結啦
食完煲仔飯,喉嚨有d乾渴
(我覺得是蠔餅不夠"熱氣"的關係!哈哈!)
所以"恨你"帶我去九記吃甜品潤一潤,窩心一下
.......佐敦

九記甜品, 陳設好傳統, 主打亦都係一d比較傳統既糖水, 芝麻, 杏仁, 合桃, 桑寄生樣樣都有.....
招牌甜品__(熱) 喳咋 ^^
"恨你" 叫左__楊枝金露
睇返果日真係有d恐怖........
諗起當時自己食果個喪樣直情係心寒添.......
......
......
......
豐富 = 豐滿 
好豐富 = 好豐滿 <~~~(腩位)
食飽飽後.....變成一條大蟒蛇冬眠去,大夢一場........
( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=3634718