網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
感謝你~~~~當我的避風港
2009/01/19 12:53:36瀏覽240|回應0|推薦2
 

每次係我寫出blog後無幾耐....

"恨你"總會同我講出佢既感受.

之後我地就會一齊傾下心入面既諗法

係佢心中....我覺得自己係入世未深既''小朋友''

佢教我如何做一個淑女.如何去關心身邊既人.....

係生活上時常提點我...

係佢身上.我學到好多@.@

原來我真係一個咩野都唔甚解既''黃毛Y頭''呀~~~

唉..............

經常性_______我每次都需要佢提醒...先會做得好;

次次佢都要我做得妥妥當當.....

我知佢總有D失望.....覺得我無將佢講既說話放係心度.....

但我都知道佢從唔會放係心上:

見到佢甘.......

我個心有點兒___戚戚然...

最後我補救....卻係佢身上....顯出徒然...

其實..我真係知佢為我付出好多..好多....

我清楚明白兩個人可以一齊甘珍惜

互相遷就在所難免....

"恨你"....堅持我俾佢既承諾....

我也好應該接受佢既一套

何況佢既一套...最大得益者..都係我...因為佢所做既無半點唔係為我

唔知由咩野時候開始..魔法係我身上洒上左幸福既粉沬...

講真......我以前認為無咩野係可以到永恆...

但係.....而家......我卻發現永恆....

       好想...好想...去珍惜..................................


也許曾讓你失望 你從不放在心上,在你心中我有別人沒有的漂亮,
甜的都留給我嘗 苦的只會自己扛,遇上風風雨雨你會把我沖進你衣裳,
面對風風雨雨 我再不會迷茫,
握著你的手我不愿放,千金不換的溫暖,無窮無盡的愛護 
來自你凝望我的目光,對我好不要求我償還,
因為這份愛 是天下無雙,有你在我才學會勇敢 堅持我夢想,
面對風風雨雨 我再不會迷茫
感謝你 當我的 避風港
( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2577314