網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
#2009年新目標#
2009/01/16 15:53:48瀏覽203|回應0|推薦1
 

2009年目標...就係...

要....努力...儲錢...................

故此..........近日.....

多................左........食媽咪既''住家飯''

但係.............

有時....

我仍想念著.....

果d我至愛...........................壽司..........

日本美食.....

******************************************

然而佢...傻到...唔介意....仲傻到成日怪責自己做得唔夠好....

埋怨自己....

唉....

因此而唔開心..........驚我會討厭佢...

唯一只想我開心...就做咩野都值得..... .....

只想為我好的人.....

如此耍性子的我....

被寵得過分....

這可真是一種小小的慰寂呀.....

回頭望....

最好的早己在身邊.... .....

很想要求 你會三更半夜陪著我
然而我怕 我的聲音你已聽得太多
怎麼可能要你每次開心快樂全為我

我地一齊就黎兩個月la !!
時間過得好快 .. 你毎日亦都好比心機照顧我
我有咩吾開心你都會陪住我

um .. 而Daddy 媽咪對你.....亦都好滿意
當正你係半粒仔牙 .. 有d吃醋><"
呢排吾準食辣野 .. 所以你就做左我既-健康大使-
希望我可以快d好返 !!
好多謝你段日子呢帶俾我開心 ,, 仲有d白痴低能野
同你一齊我覺得好舒服 .. 好舒服



好多謝你 .. 一直喺我身邊
好多謝你 .. 一直愛我疼我
好多謝你 .. 一直都遷就我

我以前以為自己 .. 已經搵到一個好男人
但係直到你既出現 .. 原來以前所有野都係錯
因為你先係林麗娜心目中既 ...
最好好好好好好好                                        ..男朋友

永遠都吾會鬧我
永遠都吾會say no
永遠都吾會對我悪

希望我可以將所有既永遠 ..
都可以永永遠遠甘擁有

葉家偉


( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2569711