網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
救命呀......!!!冧死人啊
2009/01/16 11:27:59瀏覽212|回應0|推薦2
 

好似好多野想寫...又好似唔知有咩寫....

耐左又好似out晒咁...有d野又話叫我唔好寫....

咁唔寫我有咩做jack.......唉......

唔講都係唔安樂....out就out啦....

對住佢(零食).....有乜可能唔開心呀.........

....冧死人啊......

.......就係" 恨你" 令我跌落陷阱....

又為食又怕肥就係要付出代價架啦.........

hahahhahahahhahahahahhah..........

救命呀......!!!

你個死仔.......明知我想減下肥......你買甘多零食.......?!?!?

.&%$#! $^#^@&...#$^ $#^*@#

超........我.....我......我......

一係唔晒....一晒晒盡佢....

上至天交...下至地理...除左晒太陽之外...總之晒得就晒..

我晒薯片....晒百力滋..晒零食囉....吹呀...??

 

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2569119