網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
盡情地發洩吓啦
2008/12/22 13:43:22瀏覽227|回應0|推薦4
 

哩兩日總覺得有點兒心力交瘁

可能係瞓得唔好~~(好攰tired)

定係............????

實際原因我諗係因為...........

突然有樣令自己想不通嘅事情解決唔倒

又想迫自己逃避唔去想唔去諗

但係........唔得囉

我自覺好辛苦好down呀~~

好似有好多事情都提唔起勁去做咁

心灰…..令人覺得仲攰!

可以扮好開心,好平靜,

d都只不過係一個表情,

以假亂真~

當那顆有如熊熊烈火既心被水澆熄左之後﹐

就只剩底這如灰燼既唏噓啦

哩個畫面真係如此地灰囉…….

我自己條路係自己選擇行既.......

所以無論係行到邊個困局都好,都係要自己一步步甘行出來

"先令我如此地攰~"

可能...........咁樣會好啲嘅

又或者咁.........都唔錯呀

點解會咁突然架 ??? 

P.S.你哋唔使理我架!!!!!~我都係發洩吓啫呼呼收集的表情雜圖MSN表情图片11

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2495137