網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
2008 Annual appraisal @.@
2008/12/12 20:24:38瀏覽622|回應0|推薦5
臨近年尾, 又係時間要做appraisal(評核).
以一般既理解, appraisal係公司管理層向各員工進行面談, 個人分析及評估;
而出黎一份員工報告.
使公司能客觀及公平地向每位員工獎賞, 最直接既當然係加人工啦~
而我.....今日也做左喇!

上年係上司同我寫, 然後話我知.....我有幾多分....之類..都無咩評語;
只係叫我留意下D咩.....之類.....
今年就唔同左.....要由我自己填寫哩份appraisal;
真頭痛......
哩份appraisal又真係好多......超長......好多野要寫.....
哇.....
真係好長氣......做野.....真係諗唔到咁多......
令我發現原來係哩一年裡; 工作係如此地忙與亂中渡過.......
講真呀~
 其實我一D都唔緊張, 因為平時上司對我點.....己略知一二;
 除非佢係好陰濕個種___嘻~嘻~
如果係咁我就唔好彩La, 甘就認命啦!
總於完成左公司的Annual appraisal_________心情輕鬆左唔少;
結果係點?

嗯....還算滿意啦~ 但仍然未達我的目標......
同我做appraisal既果位managers同我閒話家常左幾句,
佢講左一句希望我哩個小小既potato可以做到既事,
「想我學多D野」
我並唔覺得有咩特別野可以寫...最後; 就復左......兩個字......."OK"
(好似)幾唔錯既交流;
唉......
哩一句其實令我粉大壓力, 亦開始令我又多左胡思亂想~~~
壓力既原因? 係明白_______我既「小聰明」原來甘令人信以為真.
唉......

知道分數後;  我應該係開心!!!!

但係唔知點解我反而一點開心也沒有.
好似有D無形壓力迫近?
還是自己俾壓力自己呢?
雖然跟住哩個上司已年幾,

但我仍然係學習中_________要適應佢既模式做野.
胡思亂想中......
唉......算啦~~~
都係唔講啦.......自己知就得啦~
   
( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2467683