網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
愛情就係動能量____苦都變甜~~~
2008/12/11 21:47:43瀏覽238|回應1|推薦8

今日又頭痛啦~~~

其實呢排成日都有偏頭痛, 最慘係掩住掩住又痛你唔死......好乞人憎!!!

頭痛....頭痛欲裂既感覺實在好鬼難頂.....真係好痛苦呀~~~

今日由食完午飯後....就開始頭痛到而家~ 救命呀!!!!!!

飲完咖啡仍然係痛;

頭痛藥都乾脆食左6粒, 心諗應該會好D啦!唉.......

點知.....反而更加劇烈....辛苦@.@

緊張性頭痛緊張性頭痛______________係偏頭痛;

可能真係因為工作過勞搞到我身心疲憊, 繼而引致頭痛吧!!!

嗯....我應適當地調節一下工作量先...唉!!!!!

不過呢.......咯咯~~~~

縱使我工作機咁忙都好, 仍然有你陪伴我過, 忙都會感到開心啦~

嗯...哩D愛情就係動能量囉~~ 哈哈!!!!! 

天氣係凍凍的......但心總係暖暖的哦~

只係聽聽你把聲姐.......那溫柔的聲線就已剖開了我既沮喪啦~

然後呢....我既心D溫度就慢慢甘回昇啦!

今天我諗我把聲係有D疲憊......

[真係唔想見到妳甘辛苦﹐但係我又幫唔到妳咩.]

[好想照顧妳呀]

哈哈.....真一傻豬@.@

你知唔知呀?

其實有你真心誠意既陪伴, 已是我一種溫柔既幸福啦!

你一定唔知呀?

就算日子點忙碌都好, 只要有你陪伴係哩個匆忙既生命裡;

再攰﹐都會笑得好甜美哦~~~~

睡覺都仲笑緊............ 嘻_嘻_

你一句關心既說話, 如寒冬中的一杯熱茶;

既溫暖又窩心___________甜到漏喇...

~~~~  I Miss You~~~~

P.S. 當大家... 遇見這樣的一個人時, 就會知道... 愛與溫暖是並存的.

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2465222

 回應文章

shushushu
保重
2008/12/11 22:06

保重身體呀!!!日後點算好(妳明白的),我唔介意同妳去睇醫生呀!!!保重身體.