網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
愛很簡單@.@你是我的晴天娃娃
2008/12/10 14:17:33瀏覽314|回應1|推薦12
 

happy-26.gif image by hilda530與你相識並非偶然~~(你明日就得啦)

幾日前既事, 點解到今日我仍然仲經歷緊......

嗯.....原來同你的一丁點回憶都可以甘樣......驚天又動地;

我成日都想問你一個愚蠢問題: "如果我地再甘樣落去, 你估下會去到邊個位置呢?"

哈哈.....

''偷睇到你唇邊__有明顯既笑意喲"

哈哈.....知啦知啦明啦明啦

嗯....不過煩請你唔好甘快揭開住先~ 先俾我急一下先....再解答吧!!!!!

因為.....我怕......太容易的愛會不耐人回味~~

然而我地現時甘樣既甜蜜.....其實早已將我熔化了.

而家我地就耐心甘培養下萌芽, 唔好甘急著開花哦.

反正有長長既日記等住我地去填滿佢.

good-1.gif good guy image by hilda530

好啦.....

就等我地在還未俾全世界發現之前先愉快地裝傻吧

哈哈.....就甘樣一直甜蜜.......直到爆炸~~~

 

雖然忘記了不知何時起與你開始交心93.gif image by hellokamkitty

但係.......自從認左你後

.....有d野生左出黎係返唔到入去架....

因為真係食得太多野....多左好多膩肉.......

我要戒朱古力..戒薯片...戒可樂......

但又真係見幾多食幾多...忍唔到口喎...點好呢..?!?

唔食得唔食得唔食得架........!!!!!

我再肥落去一定會"澤"死你陪葬架......

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2461094

 回應文章

ahbo
係人都知
2008/12/10 18:19

係人都知啦,全世界都知啦!

連沙頭角呀李村長個女呀李愛都知喇

哈哈哈