網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
超忙碌的一天
2008/12/04 20:27:19瀏覽227|回應0|推薦6
今日超忙碌丫...可以用三個字 " 好Q 忙" 形容

由一返到公司後就瘋狂一路係咁做.............冇停過!!!!!
 
早餐都係食左 5分鐘咋

真係慘慘!!
 
原本, 唔洗甘忙既; 話晒我只係一個小小既職員呀~

唉........
 全怪我既大老闆要成為大大大大老闆啦!超麻煩~

真係做死我哩個才疏學淺既小職員啦!

我真的滿擔憂......仲有好多文件資料未收集好, 因我真係唔知應該從何著手?

工作就係做極都做唔完, 搞到我連MSN都唔想開;

接唔完既電話,我好想好想將電話線拔左佢~~~~
 
雖則成日都會同身邊既朋友仔講: " 化壓力為動力 "
 
原來_____實行起來真係舉步維艱 , 困難重重........
 
長輩話哩D叫做磨練, 所謂捱得苦中苦, 方為人上人哦~
 
唉....人上人我就唔做啦, 我只係想做下個平凡的閒人姐!!!!! OK~
 
再加上這突如其來既氣管敏感, 搞到我不停甘咳嗽。
 
真係好想好想提早收工回家, 享受下 " 恨你" 既關心.....
 
咯咯....

雖然今天係超忙碌...... 身心都好疲倦; 
但係呢.....心裡面時時有種甜蜜滋味哦~
因為有"恨你"既來電,  不停幫我舒緩下工作上既壓力;
he~he~ 係開心心~
( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2442666