網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
一個全新既自己...(只屬於你)
2008/12/01 14:17:20瀏覽227|回應0|推薦1

都已經講左好幾個月喇!

尋日終於鼓起勇氣

--------剪頭髮了.

我已經有好多年冇剪過頭髮啦

但近期越來討厭自己把頭髮

眼見自己個頭上佈滿交剪(開叉)

我知道自己頭髮實在太長

 一直都想攪下........但一直未諗到可以點剪,但今次終於把心一橫,

即刻拎起把較剪,手起刀落!!

嘩o下...好勇喎.......

 這裡剪剪, 那裡剪剪...

我真係越剪越起勁真係想剪晒d頭髮呀

好在我d自制能力都幾好

未至於剪到收唔到手

如果唔係............

yeah !!! 終於剪完 !!! 效果不錯, 很滿意. 慳番 hair cut 既錢, 好開心啊 ~~~~

剪左出黎先發現,原來我d頭髮有咁長 -O-

現在諗一諗, 可以慳番d 洗頭水和護髮素既錢, 哈哈哈哈哈....

 又可剪走開cha 的地方, 令頭髮更健康. 最重要係,

 這是我自己的傑作 .... 哈哈哈哈哈哈哈....

對自己當然有信心啦,所以而家剪完出黎自己都幾滿意,起碼成個頭輕晒,好舒服!!

今日返到公司, 同事們都唔相信我自己剪.

好彩個個都話唔錯…其實自己都覺得短頭髮係適合自己多d…

但係之前因為某一些原因…所以一直Keep住長頭髮…短頭髮真係好爽…

放心la~我個頭而家仲見得人嘅

不過真係好想再剪短晒佢.............

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2432706