網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Tell me baby can you hear my heartbeat
2008/11/28 16:11:30瀏覽259|回應0|推薦7
 
"我愛你"
這三個字有時唔需要真正講出口.

其實只要有你既仲意, 足以讓我幸福了.
 
哩一刻, 好想話俾你知除左你......我邊個都唔要啦.

因為我有預感_________我會喜歡你一輩子.

無人會對自己唔在乎既人提出忠告, 你知嗎?
 
果d令到你刺耳既說話, 卻是最為你著想而誠實的話哦.
 
這個呢___我相信你應用會明白!!!!!
 
追求愛情一定要努力啊!怎麼可以一點挫折就放棄呀? 

難道我們不能創造屬於自己的回憶嗎? 
 
(這句說話係我想同你講既說話, 只怪自己仍然欠缺勇氣)

你知唔知呀, 係你令我覺得原來依靠別人, 一d都唔丟臉; 尤其係對方很願意想俾你依靠的時候.
 
在這個時刻, 竟然自然甘脫低穿係身上既保護色,   毫無保留甘對住你什麼都說了出來.
 
不是特別想去證明什麼......就係甘簡單_____就係我喜歡你呀, 這種喜歡己到左想大聲說出來啦.
 
始總都係果句:
 
" 我唔會勉強想要知道你過去既一切, 這並唔係因為我心裡唔在乎哦~
 
只係______我更在意既係我地一齊時好開心.  這就夠啦!
 
"過去" 邊個無過去呢? 

我好想你知, 有關我講過既話, 同我既保證; 從來不會落空. 

如果明明唔仲意一個人, 還要一直假裝仲意著佢, 係無可能既;
 
如果真心愛上一個人, 仍然還要假裝唔愛佢, 這亦都係無可能既. 

就讓這個聖誕節來代表屬於我地之間幸福的來臨吧~
 
將這份幸福送俾大家, 就在這個季節裡;

†▫ ☺★◦◦▫▪▫▪▫▪▫▪▫▫▪▫▪▫▪★▫▪▫▪▫▪▫▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫◦★゜°


等待你~為我畫出幸福既形狀~因為你係第一個令我喜歡上這個冬季.
 
所以我再也不會抗拒你所給我的這種溫暖........
 
也不堅持自己孤單了! ~抗拒不了也堅持不下去~


†▫ ☺★◦◦▫▪▫▪▫▪▫▪▫▫▪▫▪▫▪★▫▪▫▪▫▪▫▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫◦★゜°


係哩個世界上, 的確有人存心想讓我地難過,
 
但.....也會有人因為我地既難過而難過......
 
†▫ ☺★◦◦▫▪▫▪▫▪▫▪▫▫▪▫▪▫▪★▫▪▫▪▫▪▫▫▪▫▪▫▪▫▪▫▪▫◦★゜°

可以安定就這樣待在一個人的身邊,

難道你從來沒有想過嗎?

It's you that I've waited so long

也許不是我不能屬於你, 而是.....你終究是無法屬於我.

P.S. 不管為了什麼, 請不要輕易說"分手"

除非真的不愛了.

____失去前要懂得珍惜!

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2425024