網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
*+°+"海鳥跟魚相愛 .* 不是場意外...×﹍* -
2008/11/26 10:45:36瀏覽284|回應0|推薦10
              有邊個唔想係這個洶湧人海裡; 尋找到一個可以呼喚起寂寞自己名字的人呢?
 
等待著這天的愛___降臨; 讓自己變得完整返, 不再迷失.
 
終於俾我遇上你了,

我估唔到....原來你走入我既心裡; 竟然係___如此理所當然.
 
再次開始重新瞭解_____愛;
 
控制唔到既心跳,  其實一真都係度等待著你既呼喚;
 
幸福......得到.
 
但種感覺冇預期咁興奮,咁開心
 
好似令自己更加孤獨....好似分享唔到俾人咁.....
 
對自己冇信心;
 
我坦白....我害怕 ....再受到傷害;
 
而家由冇到開始有返d.... 但有種感覺講唔出; 好似冇人明我咁........
 
一段愛.......從不明白到明白;

我既眼淚又再次流出來!!!!!!
 
但.......我知_________你一定了解!
 
就算係有理由來迷惑自己都好.
 
 而你既擁抱卻讓我明白:
 
只有真心相愛才可能一齊瞭解咩野係叫做__深刻?

但我....我一D應該有既勇氣都無~~ 因我怕愈在乎會愈不安;
 
因為清楚明白知道___愛同傷害係成正比的~!
 
有幾愛一個人.....傷害就有幾大
 
當一齊既日子有幾快樂~失去時就有幾痛苦!
 
所謂"攞得起放得低"都係狗屁東西.....很少人能這麼灑脫~
 
畢竟...人是感情動物~!!
 
當一個人會付出情感...全因喜歡對方...顧名思義希望對方也喜歡自己~!!
 
所以才會善待另一半....別說不求回報的付出!~
 
其實心裡也是希望對方能善待自己的!
 
不是嗎!?
 
無形中...就能發現~人與人相處是可以用相對論來衡量!
 
你想別人如何對待自己........就先如何對待別人!?
 
基於每個人的處事態度,看法及價值觀有所不同
 
也許不會是百分百同等的回應...........至少不會差距太大!
 
這就是人與人之間微妙的關係所在~
 
如果唔係果日你伸出既手, 如此地.....溫暖.

我唔會肯定___你就係我一直要搵既人!
 
身邊有左你, 我就有了答案!
 
讓我相信這幸福是真的!!!!
( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2418320