網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
〈笑話〉I Can Explain聽我解釋
2011/11/04 02:07:52瀏覽244|回應0|推薦2
A police officer in a small town stopped a motorist who was speeding. "But officer," the man began, "I can explain." "Just be quiet," snapped the officer." I'm going to let you cool your heels in jail until the chief gets back..."

一名小鎮警察攔下一名超速的駕駛人。對方說:「警察先生,請聽我解釋。」警察立刻回應:「沒什麼好說的。我要把你關起來,等局長回來再處置。」

A few hours later the officer told his prisoner, "Lucky for you that the chief is at his daughter's wedding. He'll be in a good mood when he gets back."

幾個小時後,警察告訴被羈押的男子:「算你運氣好。局長女兒今天出嫁,他回來上班時一定興高采烈。」

"Don't count on it," answered the fellow. "I'm the groom."

男子回答:「那可不一定。新郎就是我。」



( 休閒生活笑話 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=1698&aid=5808712