網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
〈笑話〉Rescue Bill救援費
2011/10/07 04:21:33瀏覽340|回應0|推薦1
A man saw a woman flailing about in the lake. Unable to swim, the man screamed for help. A fisherman ran up.

一名男子看到一名女子在湖裡掙扎。他不會游泳,因此大聲呼救。一個釣客跑過來。

The man said, "My wife is drowning. Please save her. I'll give you a hundred dollars."

男子說:「我老婆快淹死了。請你救她,我給你100元。」

The fisherman brought the woman back to shore. "Okay, where's my hundred dollars? "

釣客把女子救起來,問說:「我的100元呢?」

The man said, "I asked you to save my wife. But this is my mother-in-law."

男子說:「我要你救我老婆,但這是我丈母娘。」

The fisherman reached into his pocket and said, "Just my luck. How much do I owe you? "

釣客掏出錢包說:「算我倒楣,我要賠你多少錢?」



 
( 休閒生活笑話 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=1698&aid=5711867