網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
1997加拿大溫哥華萬寶地產張博欽Paul Chang原名張書銘偽造簽名又假見證受怡富地產鍾太前統一地產鍾李潁怡教唆及偽見證侵占罪行得逞證據-
2010/06/20 23:40:50瀏覽2161|回應4|推薦1



( 不分類不分類 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=alpineatks&aid=4148316

 回應文章

許登昭
等級:8
留言加入好友
2015/08/15 22:55
有天早晨,我三兒女上學後,我在睡回頭覺時,江明樺Angel M H Chiang自四樓客戶性沖沖來找我,我正應付雲雨中,卻忽然有大繼子Paul Chang 張(又名博欽)書銘SU-Ming Chang(24歲),無視門口有雙人拖鞋,冒然打開我們臥房門,看他氣急敗壞狀,使我不得不猜測前一刻,年壯氣盛的大繼子Paul Chang 張(又名博欽)書銘SU-Ming Chang(24歲)與親生母親在四樓臥室發生何事了... Vancouver Canada Multiple Realty Paul Chang(888lumberking@gmail.com,Tel:0021-604-434-1431,FaX:0021-604-434-9433,popo_85061@yahoo.com,Cell:00217788895306)Pseudo-witness information http://classic-blog.udn.com/alpineatks/12620687

Denise
From Denise part 1
2010/07/04 15:03

Help Please! My Chinese is not as good, can someone please help my father in translation into Chinese. He may be mentally ill and can’t  seem to understand what I have been trying to tell him.

Dad (You don’t deserve to be called dad with what you have done to us, but I will give you the benefit of the doubt for now),

 

Are you done with your stories yet? You recently told your friend that you don’t want us anymore, and I thought you only started the blogs to look for us, so if you don’t want us then why do you continue to post on your blogs? Is this just so that you can keep posting your lies about my mom and brothers?
許登昭(alpineatks) 於 2010-07-04 19:41 回覆:

你們先前請託Jace Lee 帶來好幾封這麽無情無義的信,在這些信的內容中,正顯示著你們目前心裡充滿恨意及愚蠢的自傲和可悲的無知,正顯示你們目前確是得了嚴重斯德哥爾摩症,不久的未來我就會一一貼上部落格,和設法交付到台灣,加拿大警察,司法,學校,醫院等單位,希望相關專家能儘快治好你們目前的斯德哥爾摩重症,並希望你們能儘快脫離現時被罪犯當作犧牲品的馬前卒利用著:讓我3親生兒女他們以是非不分,善惡不分,黑白不分的言詞,來抹黑對付自己親生父親的我了!,而親痛仇快地如會傷人的人肉炸彈之愚蠢可悲的險境中.

親生父親的我希望你們能儘快清醒明辨是非,有福氣地回到有快樂,能自在,有自信,能自由,又充滿愛的正常社會裡生活.


Denise
From Denise part 2
2010/07/04 14:56

 Are you trying to harass mom and brothers for money like I heard you do before when you were on the phone? I think you told your friend that you wanted 2 million dollars if mom wants to leave you, right? What kind of husband or man are you when you want money from your wife to end a marriage? 

 

You need to understand that Derrick, Angela and me are all grown adults now and we will decide if we want to reunite with you and no legal system can force us to see you if we don’t want to. You need to listen to Derrick and stop what you are doing so we can maybe still be a family in the future.  

 

Denise,

許登昭(alpineatks) 於 2010-07-04 19:42 回覆:

你們先前請託Jace Lee 帶來好幾封這麽無情無義的信,在這些信的內容中,正顯示著你們目前心裡充滿恨意及愚蠢的自傲和可悲的無知,正顯示你們目前確是得了嚴重斯德哥爾摩症,不久的未來我就會一一貼上部落格,和設法交付到台灣,加拿大警察,司法,學校,醫院等單位,希望相關專家能儘快治好你們目前的斯德哥爾摩重症,並希望你們能儘快脫離現時被罪犯當作犧牲品的馬前卒利用著:讓我3親生兒女他們以是非不分,善惡不分,黑白不分的言詞,來抹黑對付自己親生父親的我了!,而親痛仇快地如會傷人的人肉炸彈之愚蠢可悲的險境中.

親生父親的我希望你們能儘快清醒明辨是非,有福氣地回到有快樂,能自在,有自信,能自由,又充滿愛的正常社會裡生活.


許登昭
等級:8
留言加入好友
敬請大力幫忙幫我想想法子-傳遞加拿大有關友人或加拿大有關單位alpineatks
2010/06/21 09:30
敬請大力幫忙幫我想想法子-傳遞加拿大有關友人或加拿大有關單位alpineatks