網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
防不可防的意外!!!!!
2011/09/29 22:19:15瀏覽585|回應0|推薦10

無喇喇又不幸的又扭傷腰背肌肉,真是防不可防的意外!!!!!
尋晚訓得都唔差呀~點知今朝一起身,便痛到死死吓。
背位左手方的肌肉扭傷,一動作大少少便痛到飛起,
連打個乞都痛。坐又唔係, 訓又唔係;
成個廢人甘.= =''
食左止痛藥~連續擦左幾次趺打酒..條根感覺好似好左o的..
起碼而家行路無咁痛, 鬆左o的囉..終於有d活力!!
but都係有根..拉住拉住咁....Now成身好臭呀!>0<
睇下明天o既情況點,如果再鬆o的o既就可以唔洗再擦藥住啦喎,
 我都希望啦~~!!! 其實呢半年來...趺打既味每隔一排就會跟住我...
我可以話開始習慣左呢一隻趺打味....其實只要好番既話....
我當然唔會介意呢一種味啦! 因為肌肉的劇痛....真係影響太大啦!!
最大既影響係..."訓唔到" "頭都痛".@.@

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=5686920