網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
曾年輕過,開心就好
2009/09/13 16:16:29瀏覽494|回應0|推薦20


我们都曾年輕過,開心就好 
Rain and tears 雨和淚   Aphrodite's Child 愛神之子合唱團
Rain and tears are the same
雨和淚都一樣
But in the sun you got to play the game
但在陽光中,你得玩這個遊戲
When you cry in wintertime
當你在冬天哭泣
You can't pretend it's nothing but the rain
你無法假裝那是雨水

How many times I've seen
多少次,我看見
Tears coming from your blue eyes
淚水從你藍眼睛中流下

Rain and tears are the same
雨和淚都一樣
But in the sun you got to play the game
但在陽光中,你得玩這個遊戲

Give me an answer, love
給我一個答案,吾愛
I need an answer, love
我需要一個答案,吾愛
Rain and tears in the sun
陽光中的雨和淚
But in your heart you feel the rain, the waves
在你心中,你感受到的是雨、是浪潮

Rain or tears both rush home
雨或淚沖刷著家園
For in my heart there never be the sun
我心裡再也不會有陽光
Rain and tears are the same
雨和淚都一樣
But in the sun you got to play the game
但在陽光中,你得玩這個遊戲
( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=wularry&aid=3313482