網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
BIGBANG-Make Love
2011/02/15 18:48:29瀏覽1637|回應0|推薦7

噢~終於來介紹我生活不可或缺的精神支柱之ㄧ!

BIGBANG

我喜歡他們的創作與音樂已經有3年了,

他們的音樂總是帶給我不一樣的驚喜與感動!

由於歌詞與音樂都是他們親自參與創作,所以唱出來很有感覺噢!

Make Love

這首歌不誤會它的歌名的話,它是一很很抒情的R&B歌曲!

在細聽這首歌以外,你不妨可以注意它的節奏,很動感XD

它的歌詞也很美,是一首百聽不厭的歌噢!!

推薦給大家~大家聽完可以跟我來個音樂交流噢>ˇ<

我很歡迎呢XD


(下面有歌詞噢!!)

 *這首歌沒有製作MV,是他們的粉絲製作的我覺得剪輯的很棒呢!!


I never knew I'd find a love so true
我從來不曾覺得我會發現真愛

This one right here.is just for you
直到你出現了

Remember that one day
無法忘記的那天

I held your hands and I kissed your lips then I told you
我緊緊握著你的雙手 吻著你的唇 然後對著你說

Our love was meant to be and always will forever
我們的愛是註定的 永遠不變

Give me that happiness I get from you just being there
你的存在 帶給我無比的幸福感

I always see you when I close my eyes, you're on my mind
全心全意想著你 就算我閉上了眼 你依舊在我心裡

So can't you see, I need you right here wit me, close by my side
難道你都不曾發現 我需要的是你在身邊 多靠近我一點就好

This time fo sho, Gonna let you know,
這次要讓你徹底的明白

My love is straight from the heart
我是打從心底的愛你

Forever you my girl Forever be my world You are the only one
你是我的世界 你是我唯一的女孩 永遠永遠

The only one I'll ever need , my life is you and me
你是我唯一想要的 我只要你和我兩人一起的世界

Forever you my girl Forever be my world
你是我的世界 你是我唯一的女孩

You are the only one
你就是如此的唯一

I'll never break your heart 「no」, so baby don't let go
我絕對不會讓你傷心 絕對不會 所以不要走

Even through the hard times We made it through just fine
就算再辛苦 我們要一起努力度過

When it hurt we put in the work
痛苦的時候 我們試著努力

To show that I'm yours
只要知道我是你的

And that your mine
你是我的

That's how we got this far
一切都沒有問題

Let's never be apart
我們絕對不要分開

Girl, you're my queen
女孩 你是我的皇后

I'm here for you
我只為了你存在

Cuz you're my everything
因為你就是我的一切

You always make me feel like everythings gon' be alright
你讓我覺得世界上沒有什麼事好擔心的

Wit the things you do, becuz it's you the real true love of my life
你所表現的一切 只是因為你是我唯一的真愛

This time fo sho, Gonna let you know,
這次要讓你徹底的明白

My love is straight from the heart
我是打從心底的愛你

Forever you my girl Forever be my world You are the only one
你是我的世界 你是我唯一的女孩 永遠永遠

The only one I'll ever need , my life is you and me
你是我唯一想要的 我只要你和我兩人一起的世界

Forever you my girl Forever be my world
你是我的世界 你是我唯一的女孩

You are the only one
你就是如此的唯一

I'll never break your heart 「no」, so baby don't let go
我絕對不會讓你傷心 絕對不會 所以不要走

Uh... Baby!
我的寶貝


You know I'd walk them miles.Climb mountains switch up styles
你知道我會走過千山萬水

All I wanna do, is be with you
只為了跟你在一起

Ain't no matter what, where and how
無論如何 不管你在哪裡

(Right here and now) We can both get down (Straight work it out)Yeah
就是現在 我們讓愛實現

like that sound Bump'n grindin' perfect timin'
如此的堅定 如此完美的時機

Lets dine and both be proud
這一切如此的深刻


Yeah Yeah Yeah

Gonna take you on a joyride today
我會為你帶來一段美好的旅程

Me and you stay true never hesitate
從來不曾猶豫過

To make love -- Sho nuff
就讓愛實現吧

You're the only one I'm ever thinkin' of
你就是那唯一 我永遠想著的唯一

Just to hold you baby i can hardly wait
抱著你 我會耐心的等

As we go through the motions damn it's great
我們在一起的感覺是如此的美好

To make love -- Sho 'nuff We're gonna take it to the end and that's what's up
讓愛實現 我們會一直愛到永遠

You are the only one I want to grow old with I know
你是那個唯一 我唯一想要一起共度一生的人

Anywhere you are baby, that's where I'll go
你在的地方就是我的歸屬

So just take my hand and say that you will never let it go
就這樣抓緊我的手 說你永遠不會放開

Two hearts always beating as one forever more
兩顆心永遠僅緊相依

Forever you my girl Forever be my world
你是我的世界 你是我唯一的女孩

You are the only one 你就是如此的唯一

The only one I'll ever need , my life is you and me
你是我唯一想要的 我只要你和我兩人一起的世界

Forever you my girl Forever be my world
你是我的世界 你是我唯一的女孩

You are the only one
你就是如此的唯一

I'll never break your heart 「no」, so baby don't let go
我絕對不會讓你傷心 絕對不會 所以不要走

I'm nothing without you I'm nothing without you girl
少了你 我什麼都不是



♫我真的很喜歡這首歌,非常非常!你呢?

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=soree821206&aid=4888067