網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
You are my sunshine (你是我的陽光) Ray Charles 雷查爾
2013/11/08 09:58:28瀏覽640|回應0|推薦0


 

阿擂西蒙あれしもんAresimon日語演歌/西洋歌曲(歌詞+)

You are my sunshine (你是我的陽光)
 Ray Charles
雷查爾斯

The other night dear, as I lay sleeping
又一夜,親愛的,當我躺下
I dreamed I held you in my arms
我夢見將你擁在懷裡
When I awoke, dear, I was mistaken
當我醒來,發現我錯了
So I hung my head and I cried
於是抱頭痛哭

*You are my sunshine, my only sunshine
你是我的陽光,我唯一的陽光
You make me happy when skies are gray
當天空陰霾密佈,你使我快樂
You'll never know dear, how much I miss you
親愛的,你永遠不會知道我多麼想念你
Please don't take my sunshine away
請不要奪走我的陽光

I'll always love you and make you happy
我會永遠愛你,讓你快樂
If you will only say the same
只要你的諾言不變
But if you leave me to love another
但如果你移情別戀
You'll regret it all some day (*)
你會後悔不已

You told me once, dear, you really loved me
親愛的,你曾告訴我你真的愛我
And no one else could come between
沒有人可以阻撓
But now you've left me and love another
如今,你卻移情別戀
You have shattered all my dreams (*)
粉碎了我所有的夢想

願慈悲的諸佛菩薩﹑仁慈的耶穌基督護持你
阿擂西蒙あれしもんAresimon

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=a8o4os6Um6g

( 興趣嗜好收藏 )
列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇