網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
MJ新歌All In Your Name《一切因你之名》發行
2011/06/28 16:05:21瀏覽1606|回應1|推薦2

雖然MJ在這首歌裡並不是主唱...

但他高亢的歌聲中充滿了力量,讓人感動莫名

他讓這首歌變的不平凡,這就是MJ歌聲的魔力啊~ 


購買下載點


目前官方共放出三段工作的視頻!讓人一瞥兩大傳奇的工作狀態 (請點這裡觀看)

All In Your Name
一切因你之名

[Barry]

Now I got a mission 
the story unfolds 
what the wise men have told you, is already known 
that a woman and a man 
should go by the plan 
and we find out how we can fly

現在我有了一個使命
故事展開
智者告訴過你的事情,已眾人皆知
女人和男人
應該謹隨宿命
我們會找到飛翔的辦法

There's just one religion 
One family of love 
We suffer the children 
As God cries above 
And the giving, not the taking, 
With hearts open wide
and it looks like we fall 
And it burns like a flame 
Any ground that I claim

只有一個教派
只有一個愛的家庭
我們讓孩子們受苦
上帝便在天上哭泣
奉獻,而不是索取
讓心靈大開
似乎我們在墮落
似乎燒灼如火焰
所有我所占領的領地啊

So what is my life 
If I don't believe 
There is someone to watch me 
Follow my dreams 
Take all my chances, like those who dare 
And what of our world 
What does it become 
When the damage is done 
And you held out, you said no, you stand up

若無信仰
我的生命有何意義
會有人注視著我
跟隨我的夢想
像膽大者那樣賭上一切
我們的世界將會怎樣
它將變成什麼模樣
當它已被毀壞
你還要堅持,你還要說不,你還要站起身來

[Michael]

Only God knows 
That it's all in the game 
It's all in your name 
Carry me, to the gates of paradise 
They're the same 
It's all in your name

只有上帝知道
一切皆在棋局
一切皆以你的名義
帶著我,去到天堂之門
他們都相同無異
一切皆以你的名義

[Barry]

Look to Heaven 
An angel of peace 
To love and protect us 
Through all of our tears 
And the gateway to peace 
It stands open wide 
And it looks like we fall 
And it burns like a flame 
Any ground that I claim

望向天空
和平的天使
將愛護我們
穿越我們所有的淚水
有一道通往和平之門
大開著
似乎我們在墮落
似乎燒灼如火焰
所有我所占領的領地啊

So what is my life 
If I don't believe 
There is someone to watch me 
Follow my dreams 
Take all my chances, like those who dare 
And where is the peace 
We're searching for 
Under the shadows of war 
Can we hold now, and stand up, and say no

若無信仰
我的生命有何意義
會有人注視著我
跟隨我的夢想
像膽大者那樣賭上一切
我們一直搜求的和平在哪裡?
在戰爭的陰影下
我們能堅持住嗎?能站起來嗎?能說不嗎?

[Michael]

Only God knows 
That it's all in the game 
It's all in your name 
Follow me, to the gates of paradise 
They're the same 
It's all in your name

只有上帝知道
一切皆在棋局
一切皆以你的名義
跟著我,去到天堂之門
他們都相同無異
一切皆以你的名義

[Barry]
We are the ones ???
Love you, and understand you
People lying on an interesting
??? we hold on

我們是(?)
愛你,理解你
人們躺在一塊有意思的(?)
(?)我們堅持住

 [Michael]
It's over
結束了

[Barry]
do we all know???
我們都知道嗎?

[Michael]
It's over
結束了

[Michael]
see? but it's ????
看到了嗎?但???

[Barry]
It's all in your name
一切皆以你的名義

[Michael]
It's all in the game
It's all in your name
Follow me through the gates of paradise
They're the same (Yeah Yeah, Yeah Yeah)

一切皆在棋局
一切皆以你的名義
跟著我,穿過天堂之門
他們都相同無異

It's all in the game
It's all in your name
Follow me through the gates of paradise
They're the same
They're the same (Yeah Yeah)

一切皆在棋局
一切皆以你的名義
跟著我,穿過天堂之門
他們都相同無異
他們都相同無異

It's all in the game
It's all in your name
Follow me through the gates of paradise
They're the same

It's all in your name

一切皆在棋局
一切皆以你的名義
跟著我,穿過天堂之門
他們都相同無異

一切皆以你的名義

(編譯:Keen 來源:MJJCN.com / barrygibb.com

( 興趣嗜好偶像追星 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=sharon3801&aid=5373364

 回應文章

latteblue
2017/10/05 05:14
這首很好聽呢 僅管傳唱度並不高 我聽這首歌聽到麥可的合音與獨唱的部分 簡直目瞪口呆 都要在筆電前跪下來了…
他是如此的有天賦 擁有美麗動人的歌聲 誠如他說的 自己是上帝的樂器 我雖然並非基督徒 還是被這歌的意境有感動到