網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Between the lines北歐暖風
2013/01/02 09:42:10瀏覽230|回應0|推薦0
當你聽到這首歌的時候想像那一束溫暖的陽光剛好輕輕的灑在你的臉上。再冷酷的人、再冷酷的季節沉浸在這樣的音樂裏也會被融化...
================================
Between the lines


Tambourine&9s shaking
手鼓在搖動
But I don&9t hear a sound
我無法聽到一點聲音
It&9s my favorite song
那是我最喜愛的歌兒
But I don&9t like the crowd
但我不喜歡人群
Wish I was able
希望我能夠
To see what you see
看到你所看到的
Turn all the words into poetry
將所有語言化成詩句

So I close my eyes
所以我閉上雙眼
And focus on whatever&9s spinning
集中注意所有旋轉
In my mind
在我腦海中的意念
And I try to find the sign
我試圖覓出那個符號
But I never learned
但我從未學會
To read between the lines
讀透字裏行間的含義

I know that sometimes
我知道有時候
My eyes are too blue
我的眼神太憂鬱
But I am still counting on
但我依然期望
The stars for a clue
從星星中找到線索

Wish I was able
希望我能夠
To see what you see
看到你所看到的
I don&9t wanna talk
我不想與化學
To chemistry
交談

So I close my eyes
所以我閉上雙眼
And focus on whatever&9s spinning
集中注意所有旋轉
In my mind
在我腦海中的意念
And I try to find the sign
我試圖覓出那個符號
But I never learned
但我從未學會
To read between the lines
讀透字裏行間的含義
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=oooxxx52&aid=7191416