網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
How Can I Tell Her- 如何告訴她
2011/07/28 10:46:48瀏覽295|回應0|推薦0

 

How我可以告訴她
 


She knows when I'm lonesome, she cries when I'm sad
她知道當我寂寞的,她哭當我難過
She's up in the good times, she's down in the bad
她在好的時候,她在壞
Whenever I'm discouraged, she knows just what to do
每當我氣餒,她只知道該怎麼做
But girl she doesn't know about you.
但女孩,她不知道你。

I can tell her my troubles, she makes them all seem right
我可以告訴她我的麻煩,她讓他們似乎都有權
I can make up excuses not to hold her at night
我可以彌補藉口不舉行她在夜間
We can talk of tomorrow, I'll tell her things that I want to do
我們可以討論的明天,我會告訴她的事情,我想做的事情

But girl how can I tell her about you.
但是,女孩我該如何告訴她你。

How can I tell her about you
我該如何告訴她你

Girl please tell me what to do女孩,
請告訴我該怎麼辦

Everything seems right whenever I'm with you
一切似乎正確每當我與你

So girl won't you tell me how to tell her about you
.因此,女孩也不會請你告訴我如何告訴她你。

How can I tell her I don't miss her whenever I'm away
我該如何告訴她我不想念她的時候我離開
How can I say it's you I think of every single night and day
我怎麼說這是你我想每一個白天和黑夜
But when is it easy telling someone we're through但是,
當是很容易告訴別人我們通過
Ah girl help me tell her about you.
啊女孩幫我告訴她你。


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=oooxxx52&aid=5476157