網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
新竹貨運(上集)
2007/02/04 20:30:08瀏覽225|回應1|推薦3
It's My Life  這是我的人生 

This ain't a song for the broken-hearted

這不是給傷心人的一首歌 
No silent prayer for the faith-departed

也不是為失去信心者所做的默禱 
I ain't gonna be just a face in the crowd

我不只是芸芸眾生中的一張面孔而已 
You're gonna hear my voice

你將會聽到我的聲音 
When I shout it out loud當我大聲吶喊時

Chorus:
It's my life
這是我的人生
It's now or never 
錯過現在就永遠不再有 
I ain't gonna live forever 
我也不會長生不老 
I just want to live while I'm alive  

我只想在有生之年好好活著 
(It's my life)  這是我的人生 
My heart is like an open highway 

我的心像敞開的高速公路 
Like Frankie said 
正如法蘭克所說 
I did it my way 
我已經用自己的方式做到了 
I just wanna live while I'm alive

我只想在有生之年好好活著 
It's my life
這是我的人生

This is for the ones who stood their ground

這是為依然挺立的人而做的 
For Tommy and Gina who never backed down

為像湯米和吉娜那些不退縮的人做的 
Tomorrow's getting harder make no mistake

明天的日子更艱困, 絕不要犯錯 
Luck ain't even lucky
運氣不再是運氣 
Got to make your own breaks 

你要為自己找到人生的轉捩點 

Chorus:
It's my life 
這是我的人生 
And it's now or never 
錯過現在就永遠不再有 
I ain't gonna live forever
我不會長生不老
I just want to live while I'm alive

我只想在有生之年好好活著 
(It's my life) 
這是我的人生 
My heart is like an open highway

我的心像敞開的高速公路 
Like Frankie said 
正如法蘭克所說的 
I did it my way 
我用自己的方式做到了 
I just want to live while I'm alive

我只想在有生之年好好活著 
'Cause it's my life 
因為這是我自己的人生 

Better stand tall when they're calling you out

最好是堅挺如昔直到他們呼召你 
Don't bend, don't break, baby, don't back down

不可屈服, 不可違約背信, 親愛的, 不可退縮讓步 



( 心情隨筆雜記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=loveee0209&aid=717207

 回應文章


等級:
留言加入好友
新竹貨運
2007/07/28 19:26

新竹貨運

你在打廣告嗎???哈哈

開車  別看  美女喔   小心!!!!