網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
今生註定 王馨平 高明駿 + me
2008/12/06 23:52:47瀏覽1573|回應2|推薦85

今生註定

作詞:何厚華 作曲:織田哲郎 編曲:王豫民 女聲:王馨平



現在你心裡想什麼 能不能就寫在眼眸

告訴我 在這沈默的片刻 讓我們用心靈交流



如果愛情煩惱真的太多 或許心事都交給我

為你耽憂對我來說 也是快樂



* 不管有多少真心多少愛被錯過 有了你我已經別無所求

 用半生緊緊相守換取承諾 什麼話都不必再說 喔



 總以為曾經付出曾被愛傷害過 這世上只有我對愛執著

 直到我慢慢感受你的溫柔 才瞭解 今生註定與你相守
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=lotusmike&aid=2449885

 回應文章

PinkCottonCandy
等級:8
留言加入好友
To be a singer after retirement?
2009/02/26 21:55

Don`t you think it`s kind of too late, Mister?

It costs a lot to have a complete*提重紧*

赶快努力赚钱呦

悅風(lotusmike) 於 2009-02-27 08:15 回覆:

It will never be too late if I don't want to be a very rich singer, right?


Happiness
等級:8
留言加入好友
Great song
2008/12/07 10:31

I haven't listened to the song for a long long time. It is so nice to listen to this sweet song on beautiful Sunday. 高明駿's voice used to be one of my favorite when I was a young girl. His voice seems to well-experience life and have lots of life stories. Besides, the lyrics is quite sweet.

By the way, your voice is also very ATTRACTIVE.

Thanks for sharing this good song which gives me a fantastic good mood.

悅風(lotusmike) 於 2008-12-07 15:00 回覆:
Glad you like it. Now I can plan to be a singer after retirement...ha ha