網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Ain't no mountain high enough
2011/10/14 03:49:44瀏覽303|回應0|推薦0

Listen, baby 聽著,寶貝
Ain't no mountain high 不管山有多高
Ain't no valley low 不管河有多寬廣,寶貝
Ain't no river wide enough, baby

If you need me, call me 若你需要我,就呼喚我
No matter where you are 不論你身在何方
No matter how far 不管天涯海角
Just call my name 只要呼喚我
I'll be there in a hurry 我就會飛奔到你身旁
You don't have to worry 你不需憂慮

*'Cause baby, 寶貝,因為
There ain't no mountain high enough 我的愛比山高
Ain't no valley low enough 我的愛比谷深
Ain't no river wide enough 我的愛比河廣
To keep me from getting to you 沒有任何阻礙能讓我離開(你)

Remember the day I set you free 記得那天我拯救了你
I told you that you can always count on me 我告訴你,我將永遠是你的依靠
From the day on I made a vow 自我起誓那日起
I'll be there when you want me 我會與你長相左右
Some way, some how (*) 不論何時何地

No win, no rain 風雨無阻

My love is alive 我真誠的愛
Way down in my heart 發自我的內心
Although we are miles apart 儘管我們相隔甚遠
If ever need a helping hand 若你需要我
I'll be there on the double 我會不顧一切到你身旁
As fast as I can 以最快的速度

Don't you know that 你可知
There ain't no mountain high enough 我的愛比山高
Ain't no valley low enough 我的愛比谷深
Ain't no river wide enough 我的愛比河廣
To keep you from getting to you 沒有任何阻礙能讓我離開(你)

( 休閒生活其他 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=joeman6666&aid=5736708